Friday, September 23, 2011

::demam::

assalamualaikum readers..
bkesempatan juga aku nak mencoret kata....bukan tiada kesempatan disebabkan kekangan waktu, tapi disebabkan tidak mempunyai nafsu untuk melakar kata, ekoran emosi yang tenggelam timbul.. aishhh- tu la dinamakan perempuan, xsemena2 datang rase sedih, rasa marah, rasa happy, macam2 bercampur2 jadi macam nasi kerabu... (ape motif nasi kerabu? rindu nasi kerabu abe we la)

akhirnya, lepas lebih 2minggu family aku bertarung dengan demam, pahlawan terakhir da tumpas malam tadi.. aishhh..petanda aku kne demam, mesti kene sakit tekak dl..da sakit tekak baru hidung sumbat, pale sakit, n badan p0n panas.. tadaaa, jadi la demam. huhu, bila mau sihat ni.. demam ni xsyok, terkujat rasa kaki nak melangkah..cume doa aku, aku teriima "demam ni dengan redha, cume jangan ambil suara aku, sebab aku takot aku tak mampu mengalunkan lagi kata-kata Mu dalam qalam yang telah Kau titipkan pada kami". alhamdulillah, suara masih ada, just romentik je la..(romentik la sangat..hahahha)

dalam xlarat-xlarat p0n semalam sempat gak masak faveret dish..tomyam..petang 2, mak teringin makan laksa...ape lagi, chef ni p0n memulakan kerja.. akhirnya... walah!!! nikmat dowh..sangat sedap laksa tersebot. haha.. xcaya??? tengok je la gambau ni,, jangan ngidam dah..










nyum-nyum...sangat nikmat... hehehe


cakap bab makan, aritu p0n buat kuih raye lagi... baru betol kueh raye sebab dibuat mase bulan raye... my faveret!! resepi khas dr ayong.. frust sebab dia xbawak blik biskot raye tahun ni, so dia bg la resepi. hehee.. ni la hasilnya... 3 botol dapat..tapi makan jimat2... (tinggal 1 botol je-haha)


sedap-sedap...






dalam sedap-sedap, aku merana..huhuhu, gigi tumbuh lagi.. sangat bengkak pp ini, bertambah tembuh. haha

No comments:

Post a Comment