Tuesday, October 25, 2011

~~happy birthday to me~~ terjelma kenangan

alhamdulillah, 
im already 24.. ba kate nurul-family edugogean aku, org lain da siap-siap nak masuk ke angka 25, aku baru masuk 24. hehe, maksudnya--im still young la.. apa bleh buat..rejeki. hehe.... dalam usia 24 ni jugak p0n ade org tersangka aku ni 21thn-especially when im dressing like other teenager. hehehe..thats mean, i still look young la...

sebenarnya, aku xmau ingat p0n yg semalam ni besday aku, tapi apa bleh kata--too much wish, n that wish remind me bout that day... last year punya besday, so happy... keep smile, but this year punya besday, aku nangis dl pagi2 hari.. hehe.. what can i say.. i am so easy to cry and that is me.... ye la.. different situation between last year punya birtday n this year punya birthday. last yer, g celebrate dgn cara mandi air terjun, and petang tu merayau2 kat pasar malam tanjung malim and then lepak dekat tepi tasik.. borak-borak smp dekat magrib baru balik... esoknya pulak, lepak-lepak dengan yana, fefe, nua, n iqbar n izuan (kot....heh), then diaorg buat supprise, beli 1 slice blueberry cake n letak lilin... tekejotkan aku dekat tepi sungai khar... berbeza sangat dengan tahun ni.. =)

kenangan tahun lepas
ini bukti mereka terkejotkan saya!!

bukti saya melepak tepi tasik...

  suhaida...ingat kan, big girl dont cry. dont start your day with tears okey


xpe-xpe... tahun ni my family keep standing strong behind me.. abah yg belikan kek besday..(sayu gile smp termenangis dekat kedai kek--nangis lagi) malam semalam anyah dtg rumah bawak anak-anak semua, tengok org tua ni potong kek. hehe.. nada excited.. happy gile muke dia. naja p0n sama. hehe.. sayang diorng ni sume. sangat-sangat sayang.. a'at cakap::acik ni, da besar-besar p0n nak potong kek besday:: hahaha... acik teringin la, ingat a'at je bleh. hehe.. dekat fb je, almost 200 wishes, n by phone plak p0n belambak-lambak jugak. tapii yg siot sikit, aku xdapat free kol dr celc0m. hahaha...hampes betol!! xpela, maxis da bg sehari, jadila... lagi p0n bukan ade sesapa nak kol p0n. hehe..

hamek ko, ni gambau malam td.. mcm pijama party je.. (salah eja, biarkan...)



 ni kek dady belikan... sayang dady






budak yg baru hilang gigi sebatang.-nada nasirah-


btw, last saturday aku menuju ke IKBN seri iskandar, konvo dak-dak prak.. so, layan je la sume gambau yg wujud. hehe





No comments:

Post a Comment