Wednesday, October 5, 2011

::love u till the end::

assalamualaikum

saya ada ramai kawan..series pny ramai.. dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, U, kat tempat tusyen, dekat tmpt2 yg sy kursus..sume la... tapi dalam ramai-ramai kawan sy ni, saya ade sorg kawan yang paling,sangat,very akrab... bukan xpenah gadoh ngn dia, selalu je gadoh, tpi bile ngn dia, sy jadi happy... kalu saya sedih, mst dia dgr je cite saya.. kadang2 dia p0n suke marah sy, tambah2 kalu sy lembik sangat. (eleh, dia p0n lembik jugak. hehe) tapi lepas sehari,dua hari, paling lama 2 minggu la xmsj, xkol, dia mst msj saya balik. hehe..bukan saya xde kawan lain, tapi ngn dia saya sangat close, nama dia ya.. YA betol,.. 2 la nama dia. hahaha..

tapi, saya p0n ade kawan baik saya yg lain... ramai jugak.. n0n0, dia ni ala-ala mafia sikit. haha.. fasha ngn nini p0n saya ada.. kalu ngn fasha, dgn mak-mak dia p0n saya sayang sangat. hehe.. si nini ni, rupe je ganas, tp lembut. haha... jap, sape lg saya ada...urm...saya p0n ade yana-dia ni gadis melayu sejati la (but quite fussy-haha)..saya ada tina jugak (mudah-mudahan dia dapat hidayah n Nur- amin). then, xlupe jugak nany yang sangat bermotivasi n mizs sha yang kecik ketot. hahaha.. saya sayang sume kawan-kawan saya ni.... 

yang tu, yang ppuan je.. yang laki p0n saya ada jugak kawan baik... saya ada habib..dia ni budak-budak lagi. hahhaa, but he is one of my buddies.. tapi semalam saya tersentap ngn dia.. (xnak kawan kamu lagi, kamu kejam).. da 2, saya ada syed jugak.. dia suke jadi tempat saya ngadu, pas 2 saya marah dia. hahahaha... kecian kamu... saya ada akim yang senget jugak. hahaha... akim-akim.. da 2 onn yang brutal p0n saya ada jugak... tak lupe buat kengkawan saya yang sangat menjaga saya- iqbar, nua n izzuan.. tp diorang ni da ilang.. mane tah. hehe.. amar yang suke carik pasai ngn saya p0n ade gak dalam idop saya... 

uishhh.....ramainya kawan saya.. tu pasai saya masih lagi boleh menjadi kuat...sebab kawan-kawan saya ada sokong saya dekat belakang... saya xmau nangis lagi, sebab saya ada kawan-kawan saya yang boleh lapkan air mata saya n buat saya tersenyum balik... semalam saya jadi lemah balik, tapi smalam saya mengadu pada ya n habib... sorg suruh saya bertahan n bersabar, n ya pun kate sabar.. tp ayat ya lg best... aku ade ngn ko... tapi dia xde p0n dekat saya masa 2... dia kata... hei u... xda depan mata bukan bermaksud xde dalam ati.. hurm... sayang ko.. series.. dolu-dolu, ada org suruh saya pilih, antara kawan dia dia.. nasib saya pilih kawan walaupun dalam diam-diam je. sebab tgk sekarang, kawan x tinggalkan saya p0n. 

anda sangat istimewa dalam hati saya... terima kasih kerana menjadi seorang pelukis yang terus melukis warna-warna ceria dalam kanvas perjalanan hidup seorang pujangga seperti saya.











p/s:: i love u

2 comments:

  1. sue....xle blah ayat sue tntg kite...hehheheeh..... syg sue jgak....rindu kamu.... tp....mana pic kita....hehehe......

    ReplyDelete
  2. hak-hak.... pic sha ek.. hehe, ade pic zaman genting dolu je. hehehehe

    ReplyDelete