Wednesday, November 23, 2011

they are coming...

sebenarnya bebudak ni datang ari ahad lepas... skrg ni baru je terajin nak hupdate pasai kes terbabit.
bebudak 4 zuhrah.. alhamdulillah, untung dapat student yg suke amek tau hal cikgu dpe... bukan amek tahu busy bdy k, tp hamek tahu keadaan cikgu2 dpe.

dpe budak baik... even nakal sikit.. doesnt matter la 2.. aku sendiri penah mengamok dlm kelas dpe, smp aku balik yg menangis... sy marah sebab sy sayang kan masa depan awk sume okey...saya tau, korg sume anak-anak yg baik...

sempat diorg mengadu dekat aku, 3-4 org turun kelas... xpela 2, xde rezki la tu... belaja mane2 p0n sama.. tp sy paham, lain perasaannya.... yela, geng kite da xsama.. sempat aku ngusik sorg dak 2, turun kelas sebab kapel, 2 la awk adam, xcover2 lagi, asik dating, tp xpandai nak simpan..

kali ni dpe datang, bawak adiah... mcm2.. hurm.. blouse... blouse okey...tah badan sape dpe ukur baju 2 p0n aku xtau la... ngam je p0n... then dpe bawak beby bear and also jagong n limau... pandai dpe..mmg mulut aku kebas, kne makan limau p0n....

xtau lagi nak cite ape... layan je la gambau ni







No comments:

Post a Comment