Wednesday, June 13, 2012

assalamualaikum...
finally i got the chance to write all over again... haha, cilok wifi sekolah baru... my last post was at february n now is June...thats mean almost 2 or 3 month im not post anything in here.

btw, aku da posting da.. alhamdulillah... xde masalah yang bosar... n now here i am... bersemayam di daerah baru tapi masih di bumi perak yang kaya ni.. daerah keriang, dekat Bagan Serai, smk abu bakar al- baqir.. haha..tempat baru. n azam baru.. azam baru aku=start everything all over again. keep all of my past tightly in a box. which means, im not going to open up any story or personal story even my sickness or my past.. its okay to start a new life.. pada aku, ni dunia aku sekarang. life aku, buka buku baru. so, i'll just follw the flow... aturan ALLAH 2 sangat bagus... sayang ALLAH... =) Dia bg aku ke sini, sekolah yg bernama SABAR n mengajar aku sabar. cekcikgu sume bagus2..menerima org baru dengan tangan terbuka. thank u allah... aku diterima seadanya segala. redha. walaupun aku xdapat ke swak ke, sabah ke, negeri lain ke, xpelah...2 namanya aku diperlukan di tempat sendiri. alhamdulillah...


da 2 minggu dekat sini, jadual p0n xdapat g. huhu... jadi aku g berjalan ke meja ke meja..mintak koje dr cikgu2 yang tetua le.. hehehe... kesian aku.. tp kan. deme da berebot nak aku ngajo form 6-pengajian am, geog or english. hamek ko suhaida. hahaha.. xpela, hebat... manusia hebat. i'll try to be a very good person, yg hebat, yang extravaganza. n janji aku pd KPM dl, i'll use all of my effort to help my student.. selagi aku terdaya, termampu, jangan menyerah dengan mudah. no use... coz u are a strong young lady...



ni fav photo aku..ngeh2, credit to my budiest..


p/s:: i got a nue bf. hahaha... sayang bf sy. ceh2... 





No comments:

Post a Comment