Tuesday, June 19, 2012

SABAR

assalamualaikum...
memang betoi la aku dapat sekolah bernama SABAR... jadi aku kene banyak bersabar... adei..frust, sayu ati smp xlalu menengok punggung bf aku yg bernama abg kacak 2.. telah dihentam dek sorang budak ppuan berumur 18 tahun di depan ring-ring 1shop, s.i..punggung sama punggung. mau reverse.tp musykil jgk pasi alarm aku xbunyi n si ya n nono mmg da xnampak kete blakang.. mane la munculnye bebudak 2... sayu gile ati smp aku rase xmau bawak da abg kacak berjalan2 dengan keadaan punggung dia kemek... punye la berhati2 aku berjalan2 ngn dia, dekat s.i jugak nak kene.. sedih... jd xpuas tido memikirkan..misi sekarang mencarik kedai ketok. xsabar nk balik umah... huhu.. parah aku.... xpela, nasib budak lagi, first sem uitm... n nasib xbape teruk, aku kautim lua jela... t kene tarik P budak 2...

wat ever it is, tanx to my buddy, nono, eya n org kuat cho faiz sbb tolong deal mase 2.. haku dalam dilema n terkejot gile.. jd xmampu berpikir waras..

No comments:

Post a Comment