Friday, December 14, 2012

2012~~slamat jalan

assalamualaikum....
selamat tengahari..(ngeh, gatai)
kome perasan x, tah berapa bulan da aku hupdate nue story.. nak kata bz sangat 2 tidaklah, tapi sebenarnye agak la bz. hehe..xbz pon buat bz... cuti sekolah saya hanya wujud utk 3 minggu sahaja..mggu depan akan kembali ke lubuk rezki.adei, da dinamakan sbg si pemburu...memburu rezeki yang da ALLAH tebarkan di atas muka bumi..nak carik rezki kene la usaha..


btw, today is my big n small brother's besday..(hhahaha...wording small 2 disengajakan ye sebab nak menunjukkan kamu ni mmg kecik ek adik..). 
happy bsday brothers. akak syg abg n adik..especially adik sy yg menjadi tunjang dlm membangkitkan sy dr lena yg panjang..ha..budak kat atas ni la my small brother dgn si budak gundu... last 2 week abang n ayong dtg k teratak usang aku di bagan..happy gile, budak kat atas ni je yg belom ngn mak n abah n ateh jgk..n anyah p0n sme.. xpela, ade rezki nnti deme dtg la 2..

hurm...another story..
last tuesday, g shoping dgn my gf.. semenjak keje ni, seriously we spend lack time together. 2 la kami..tp skrg, dia sudah bakal menjadi bini org. counting on da day.. yg saya?? juga counting on the day jgk.. nak duduk sebelah dia.. after 5 years diorg kapel, after a year become fiancee' now, this is the time.. im happy for u. (sedeh jgk sbb nanti aku nak baring sblah ko da susah sbb ko da ade roomate baru. huhu).. cume aku terpikir sendiri..kalu betol jodoh ALLAH 2 panjang, aku pn da jd mcm ko. hehe..tp ALLAH lebih tahu tentang kita..


memoncongkan diri. hehe~~

hasil rampasan perang!!!!!















p/s::: ya ALLAH, aku bmohon kpdMU, berkati kehidupanku, kehidupan mak abah dn adik bradikku, berkatilah kehidupan sahabat2ku.. kami hambaMu yang terlalu lemah... Ampunkan segala ketelanjuran kami..izinkan kami memperbetulkan segala kesilapan yang telah kami lakukan..berikan kami peluang ke-dua agar kesalahan itu mampu diibaiki.

No comments:

Post a Comment